2012. október 12., péntek

Annyi minden volt a héten, hogy valószínűleg a közléskényszeremet máshol éltem ki. Kicsit el is fáradtam, de az "otthon melege" illat a legcsodásabb mindenben.:)
Ma este kiderül, hogy eljött-e az a bizonyos pont* abban a sokat emlegetett barátságban, ami miatt néha nyávogok. Van bennem valami kicsi félsz, vagy szorongás vagy ki tudja mi... de valami olyan érzés, ami nem szokott lenni.

Egyébiránt 73 nap múlva Karácsony...:)

*melyik az a pont amin túl már nem kell próbálkozni egy barátságot rendbe hozni... és hogy ebben a bizonyos barátságban elmúlt-e már az a pont...

2 megjegyzés:

  1. A Butlers-ben már karácsony van, kicsit azért kiakadtam a karácsonyfadíszek láttán. Meg a műfenyő ágakon, szerintem november egytől bőven elég lenne. by Vöröscicus

    VálaszTörlés
  2. Na, azért az üzletekben szerintem is korai. Mindenszentek után ráérne a felhajtás. Én azért tervezgetek, mert az idén sok mindent szeretnék csinálni, ahhoz meg idő kell.:))

    VálaszTörlés